Welcome to my blog, hope you enjoy reading

PÀGINA D'INICI

18/2/14


...
Fins avui no he pogut actualitzar el blog, la feina, la nena, la casa i els entrenos fan que no tingui més temps del que m’agradaria tenir. Així doncs m’he proposat fer un taller el mes o tots aquells que m’agradin de Raquel de Paper Trencats.

(Així doncs a partir d’ara actualitzaré el blog quan pugui, sense cap mena de pressió però sempre us aniré mostrant tot el que vagi fent... Mes tard o mes d’hora però actualitzaré).

TALLER UN ANY MES A MES


El dissabte 25 de Gener vaig anar a realitzar el taller d’àlbum x records de cada mes amb sobres (Un any mes a mes). Realitzat a Grappa Bcn amb Raquel de Papers Trencats.

Esmorzar abans de començar el taller: 


Aquí us adjunto unes quantes fotos del que vam realitzar:



...Les compis amb plena feina...







 
Vam passar un matí genial de 9.30 a 14.00. 


Image and video hosting by TinyPic

3 comentaris :

Montse ha dit...

Ja t'enyorava per aquí!!! Genial això de proposar-se fer un taller cada cert temps!!! L'àlbum d'aquest és preciós!!! m'encanta la portada i segur que l'ompliràs de mil records! i és un plaer compartir scrap amb la Raquel, perquè desprès alegria i sap transmetre tot el que sap. Petonets

Unknown ha dit...

Montse quina ilu q vagis seguint el blog.... ja m'agradaria ja anar actualitzant més sovint però el temps no m'ho permet el meu dia i falten més hores...
La Raquel és una canya m'encanten tots els seus treballs, rius, desconnectes i aprens molt el seu costat...
Fins aviat.
Molts ptns.
PD: Estem amb contacta.

Raquel Reyes ha dit...

Ooooh quines fotos més boniques del taller !!! Sí sí que va ser un matí genial i mooolt productiu !!! Ahhh i que dir-te de que tinguis ganes de repetir amb mí !! Així que espero que ens trobem aviat !!!

Per cert, gaudeix del bloc, com bé dius sense pressió !!!

Petonets,

Publica un comentari a l'entrada